Am incheiat si cea de a cincea luna de cand am facut primul pas spre Sahara! Devine din ce in ce mai greu, atat pe plan fizic dar mai ales mental. Mintea incepe sa joace un joc periculos cu mine si in fiecare zi trebuie sa ma gandesc la motivele pentru care am pornit in aceasta aventura, ca sa pun incaltarile in picioare si sa ies la alergat. Vremea n-a fost nici ea din cea mai prietenoasa in ultima vreme, temperaturile scazute parca indemnandu-ma mai degraba sa raman in casa si sa savurez un ceai cald, decat sa alerg kilometru dupa kilometru pe aleile parcului.
A fost o luna cu 535 km alergati, insa cu donatii destul de putine si probabil ca asta mi-a afectat mult moralul, facandu-mi misiunea din ce in ce mai dificila. Ideea de baza a acestei campanii, asa cum a fost ea gandita de la bun inceput, este ca eu sa alerg cei 3600 km, reprezentand drumul pana in Sahara, iar acesti kilometri sa fie cumparati de catre oricine doreste, facand astfel posibila achizitionarea scanerului retinian RetCam pentru nou-nascutii de la spitalul Marie Curie. Nu ma intelegeti gresit dragilor! Ati fost minunati, toti cei care m-ati sustinut pana acum si ati donat pe site-ul campaniei, va multumesc si apreciez enorm sustinerea voastra! Insa am ajuns la un punct in care imi doresc din tot sufletul sa se intample un miracol iar oameni cu putere de decizie in companiile pe care le reprezinta, sa ne sprijine (pe mine si Inima Copiilor) devenind parteneri ai acestei campanii umanitare. Nimic nu m-ar face mai fericit sa vad ca toti acesti kilometri pe care am inceput sa ii alerg din iunie si care, dupa 150 de zile incep sa devina din ce in ce mai greu de alergat, vor fi “cumparati” de companii iar numele lor va fi parte a acestei cauze umanitare.
Este pentru prima oara cand sunt implicat intr-o strangere de fonduri de o asemenea anvergura si la modul cel mai sincer va marturisesc n-am crezut ca va fi atat de greu sa atrag niste companii in acest proiect. Da, stiu, ca e o perioada dificila, ca multe companii nu au bugete, ca se fac reduceri de personal, scaderi salariale etc, insa mai stiu ca sunt si foarte multe companii care inca au bugete serioase pentru marketing si care ar putea (daca vor) sa sustina acest proiect si sa isi asocieze imaginea cu scopul campaniei: achizitionarea scanerului retinian RetCam. Nu trebuie decat putina bunavointa, deschidere si altruism.
Am rugamintea ca voi, cei ce cititi aceste randuri, sa trimiteti prezentarea campaniei umanitare colegilor vostri de la marketing (se poate descarca de aici). Inca mai sper ca exista oameni cu suflet mare, dar si cu putere de decizie in companiile unde lucreaza, care vor fi fericiti sa ne dea o mana de ajutor in acest proiect.
Dupa 5 luni de alergare continua singurul lucru care ma mai motiveaza si imi da energie sa duc acest proiect la capat, sunt donatiile voastre. Pentru ca imi dau acel sentiment ca tot acest efort nu este in zadar, ca voi putea sa ma reintorc in sectia de terapie intensiva nou-nascuti de la Marie Curie in februarie cu o promisiune implinita si cu un aparat medical ce va aduce lumina in ochii copiilor.
Eu vreau sa merg mai departe! Sunteti alaturi de mine?
Va multumesc din inima!
Bravo Andrei! Tine-te tare!