Webstock Awards 2012


La inceputul lunii septembrie, discutand cu un bun prieten, Victor Kapra, despre proiectul “Andrei Gligor pana in Sahara”, si despre posibilitatile de a-l face vizibil in comunitatea online locala, m-a sfatuit sa il inscriu la premiile Webstock.

Webstock, organizata in fiecare an de Evensys in parteneriat cu Vodafone, este cea mai importanta conferinta de social media din Romania. Prin intermediul ei sunt incurajate, promovate si apreciate cele mai creative si inedite campanii si proiecte din ultimul an. Anul acesta s-au inscris peste 240 de proiecte in cele 12 categorii: publishing, utility, viral, social networking, user generated content, audio & video, blogging campaigns, special projects (brands), facebook applications, bloggers’ projects, mobile applications si others. Etapa preliminara de jurizare a mai filtrat din ele, ramanand inscrise in finala circa 190 de proiecte.

Proiectul “Andrei Gligor pana in Sahara”, in beneficiul Asociatiei Inima Copiilor si pentru nou nascutii de la Marie Curie, a intrat in finala categoriei Others, alaturi de alte 19 proiecte. Categoria “Others” a fost prezentata ultima, si am fost foarte placut surprins cand am auzit, numele proiectului ca fiind castigatorul locului 3 ! Mi-a facut o deosebita placere sa urc pe scena si sa povestesc audientei in cateva cuvinte cine este Andrei Gligor si ce cauta el pana in Sahara 🙂

Acest premiu este o recunoastere a intregii echipe din spatele proiectului, fara de care “Andrei Gligor pana in Sahara” n-ar fi existat, iar pe aceasta cale tin sa le multumesc lui Gabi Solomon, Enonei Chiriac si lui Alex Popa, reprezentand asociatia Inima Copiilor. Lista castigatorilor la toate cele 12 categorii este disponibila pe siteul Webstock

De asemenea tin sa multumesc DIGI24 care a considerat ca povestea acestei campanii umanitare merita a fi promovata (intreg materialul poate fi urmarit aici)

Si nu in ultimul rand, vreau sa va multumesc voua, tuturor celor care va opriti pentru o clipa din agitatia zilnica, intrati pe site-ul campaniei si “cumparand 1 km” din cei 3600 pe care eu ii aleg, ne aduceti mai aproape de cumpararea scanerului retinian RetCam, atat de necesar nou nascutilor de la Marie Curie!

 

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.